KADRA

Nasza kadra to zespół naprawdę wyjątkowych specjalistów pełnych pasji i miłości do dzieci. W czasie naszych zajęć edukacyjnych i terapeutycznych nie wychowamy Waszych dzieci za Was, ale pomożemy im funkcjonować najlepiej, jak to tylko możliwe.

Manager, psychometra, pedagog specjalny, diagnosta, certyfikowany diagnosta ADOS-2.

Swoją drogę zawodową związała z terapią i diagnozą dzieci z zaburzeniami rozwojowymi zaraz po tym, jak okazało się, że musi się z nimi zmierzyć jako rodzic zastępczy.

Jest psychometrą, pedagogiem specjalnym i diagnostą zaburzeń rozwoju dzieci i młodzieży. W swojej pracy korzysta z testów i programów diagnozy i terapii KORP, KOLD, KOZE oraz testu MOXO, wspomagający proces diagnozy ADHD u dzieci. W przypadku podejrzenia spektrum autyzmu wykorzystuje testy PEP-3, M-CHAT R oraz VP-MAPP. W procesie wczesnego wspomagania rozwoju kieruje się ideą terapii przez zabawę.

Szczególną opieką diagnostyczną i terapeutyczną otacza dzieci i młodzież pozostające w rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej. Posiada uprawnienia do stosowania 4-cyfrowego Kwestionariusza Diagnostycznego FASD w praktycznej, ilościowej diagnostyce zaburzeń ze Spektrum Poalkoholowych Wrodzonych Zaburzeń Rozwojowych w zespołach interdyscyplinarnych.

W Ośrodku Knieja w Rajgrodzie stworzyła miejsce, w którym dzieci z trudnościami znajdują wytchnienie po trudach zderzania się z rzeczywistością.

Prywatnie mama adopcyjna i zastępcza 3 chłopców, opiekunka psa Pepe, wielbicielka klocków LEGO i długich spacerów.

Ponad dekadę temu rozpoczął pracę z dziećmi jako pedagog twórczości, prowadząc warsztaty kreatywności, technik efektywnej nauki, czy zajęcia przygotowania przedszkolnego.

Zainteresowanie problemami najmłodszych dzieci pchnęło go w kierunku psychologii rozwojowej. Swoją aktywność zawodową jako pedagoga i psychologa dziecięcego łączy z własnymi dziecięcymi pasjami, a mianowicie z klockami – w ramach swojej pracy prowadzi także warsztaty programowania, wykorzystując edukacyjne zestawy Lego.

Ukończył liczne szkolenia, m.in. z zakresu pracy z dzieckiem z FAS, oceny gotowości szkolnej, grafomotoryki, TUS i wiele innych.

W „poprzednim” życiu zawodowym była prawnikiem i doradcą podatkowym. Po 8 latach pracy w korporacji doszła do wniosku, że to co robi można określić zdaniem „umiem to, lecz tego nie lubię”.

Zdecydowała się zawalczyć o komfort i spełnienie na zawodowej ścieżce, a jej pasją i nowym zawodem stała się logopedia.

Lubi pracę z dziećmi, ale także z ich rodzicami. Głęboko wierzy, że zaopiekowanie się rodzicem – wysłuchanie go, wsparcie i wyposażenie go w wiedzę daje wymierne efekty w terapii.

Lubi pracę z dziećmi, ale także z ich rodzicami. Głęboko wierzy, że zaopiekowanie się rodzicem – wysłuchanie go, wsparcie i wyposażenie go w wiedzę daje wymierne efekty w terapii.

W terapii logopedycznej chętnie pracuje miofunkcjonalnie, a także wykorzystuje elementy logorytmiki, terapii oddechowej i Jogopedii®.

Przez wiele lat pracowała w instytucjach samorządowych, gdzie zajmowała się prowadzeniem inwestycji oraz współpracą z organizacjami pozarządowymi. Dzięki temu doświadczeniu wie, jak ważna jest praca takich organizacji, bliskich ludziom i szybko reagujących na ich potrzeby.

Jej rolą jest organizowanie sprawnej i efektywnej współpracy ze środowiskiem lokalnym, jednostkami samorządowymi i rządowym.

Prywatnie mama dwójki nastolatków, fanka idei zero waste i szydełkowania. Rodzicom naszych podopiecznym służy wsparciem w zakresie aspektów organizacyjnych procesu edukacyjnego, kształcenia specjalnego oraz rodzinnej pieczy zastępczej.

Energiczna pani mecenas, z powodzeniem prowadząca swoją praktykę prawną.

Zawsze otwarta na ludzi, ich potrzeby i problemy, chętna do pomocy, gdy trzeba nie boi się podejmowania trudnych decyzji.

W ramach naszej współpracy kieruje działalnością formalno-prawną i szuka rozwiązań dla wyzwań, które stawia przed naszymi podopiecznymi trudna polska rzeczywistość prawna.

Mama dwóch, równie jak ona dynamicznych chłopców, cały czas w ruchu. Woli sprzątać niż gotować, a najbardziej wolne chwile z dobrą kawą.

Najlepszy przyjaciel i terapeuta naszych dzieci. Doskonale odnajduje się w czasie zajęć, pomaga zwalczyć smutki i lęki, uczy odpowiedzialności i empatii.